Гарантія

Обмін або повернення товару

 

Згідно з «Законом про захист прав споживачів» ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів після покупки.

Умови:

  • товар, який не був у використанні, не має слідів експлуатації;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Обмінювати чи повернути товар можна в нашому офісі за адресою:

м. Київ, вулиця Антоновича, 172, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 17-00.

Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Будь ласка, зверніть увагу:

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.

До таких товарів відносяться:

  • Товари для особистої гігієни мундштуки (дрип-типи), а також товари, які мають у комплекті мундштук (атомайзери, стартові набори під системи).

Якщо ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки Нова Пошта. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.  Доставка здійснюється за рахунок покупця.

 

Гарантія

 

Термін гарантії залежить від обраного товару та вказується в характеристиках.

На електронні сигарети багаторазового використання, батарейні моди термін гарантії 3 місяці з дати покупки в нашому магазині.

На розхідники такі як: випарники, картриджі, мундштуки, рідини та одноразові електронні сигарети гарантія НЕ надається!

>

Підтвердженням зобов'язань є гарантійний талон виробника, гарантійний талон «Sigara» або товарний чек. Для оптових покупців це товарна накладна.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження (подряпини на корпусі, сліди рідини всередині корпусу);
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • відсутня коробка.
  • акумулятори без захисту, розряджені нижче мінімальної напруги, вказаної для кожної конкретної моделі акумуляторів або розряджені до нульової напруги.

Обслуговуванням займаються авторизовані сервісні центри виробників або сервісний центр нашого магазину (залежить від товару). Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон або чек, в якому зазначаються: модель, термін гарантії, дата продажу.

Термін ремонту визначається СЦ і залежить від складності поломки та наявності деталей.